ZWROTY/REKLAMACJE
ZWROTY
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie go do przesyłki.
Jeśli zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Klienta numer konta
Adres, na który należy odesłać produkty:
LEO PETIT Natalia Góralska
Ul. Świebodzka 22C
58-141 Stanowice
REKLAMACJE
W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy: leopetitstore@gmail.com z dopiskiem „REKLAMACJA”
W celu przyspieszenia procedury reklamacji prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt.
Wypełnij i odeślij reklamowany towar z formularzem i dowodem zakupu na adres:
LEO PETIT Natalia Góralska
Ul. Świebodzka 22C
58-141 Stanowice
Po otrzymaniu przez nas przesyłki zgodnie z oczekiwaniami klienta będziemy informować o stanie reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji.
W razie uznania reklamacji przez producenta dokonamy zwrotu pieniędzy do 14 dni, wymienimy towar na nowy lub odeślemy naprawiony.
FORMULARZ ZWROTU \ REKLAMACJI TOWARU
Upewnij się, że produkty są zapakowane we właściwy sposób i nie ulegną zniszczeniu podczas transportu.