ZWROTY/REKLAMACJE

ZWROTY

 

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów konsument powinien obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

 

Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie go do przesyłki.

 

Jeśli  zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Klienta numer konta

 

Adres, na który należy odesłać produkty:

LEO PETIT Natalia Góralska

Ul. Świebodzka 22C

58-141 Stanowice

 

 

REKLAMACJE

 

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy: leopetitstore@gmail.com z dopiskiem „REKLAMACJA”

 

W celu przyspieszenia procedury reklamacji prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt.

 

Wypełnij i odeślij reklamowany towar z formularzem i dowodem zakupu na adres:

 

LEO PETIT Natalia Góralska

Ul. Świebodzka 22C

58-141 Stanowice

 

Po otrzymaniu przez nas przesyłki zgodnie z oczekiwaniami klienta będziemy informować o stanie reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji.

 

W razie uznania reklamacji przez producenta dokonamy zwrotu pieniędzy do 14 dni, wymienimy towar na nowy lub odeślemy naprawiony.

 

 

FORMULARZ ZWROTU \ REKLAMACJI TOWARU

 

Upewnij się, że produkty są zapakowane we właściwy sposób i nie ulegną zniszczeniu podczas transportu.